سبد خرید شما خالی است!

معرفی بهترین فانکشن ژنراتور ردیاب برای خرید (مشخصات/قیمت)

 ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
معرفی بهترین فانکشن ژنراتور ردیاب برای خرید (مشخصات/قیمت)
فانکشن ژنراتور ردیاب

فانکشن ژنراتور ردیاب

فانکشن ژنراتور ردیاب، دستگاهی کاربردی اما پیچیده است که می تواند با تکیه بر ساختار پیچیده خود سیگنال را به شکل های مختلفی تولید کند. در نهایت سیگنال های تولید شده توسط این سازه در پروژه های مخابراتی مختلف مورد استفاده‌ قرار می گیرند. این کالا دارای نمونه های مختلفی است به همین دلیل ممکن است شما به عنوان یک مخاطب در شناسایی بهترین فانکشن ژنراتور دچار تردید شوید. در ادامه این مطلب با درج و مقایسه چند نمونه از بهترین های این دستگاه شما را یاری می کنیم.

فانکشن ژنراتور ردیاب 5 مگاهرتز HDG2002B

اولین نمونه ای که باید آن را بررسی کنیم،‌ فانکشن ژنراتور HDG2002B نام دارد که از دو کانال مجزا ساخته شده است. شما می‌ توانید با بهره گیری از این نوع فانکشن ژنراتور داده هایتان را به اقلامی مثل کامپیوتر، لپ تاپ و … وصل کنید. با این حال ویژگی که این سازه را کمی متمایز می کند وجود 64M حافظه داخلی است که به شما این امکان را می دهد که اطلاعات را بر اساس اولویت بندی شان در دستگاه ذخیره کنید. البته با وجود صفحه نمایش رنگی و نسبتا بزرگی که در این نمونه به کار رفته است کمتر کسی به ذخیره داده ها نیاز پیدا می کند چرا که دیتای به نمایش درآمده در آن به راحتی قابل بررسی و رؤیت است. می توان گفت که سرعت نمونه برداری این نمونه با توجه به 250MSa/s که در خود جای داده است معقول است. شما می توانید این نوع فانکشن ژنراتور را که ساخت کمپانی معتبر هانتک است را با قیمتی باور نکردنی از فروشگاه تکترونیکس خریداری کنید. 

 

فانکشن ژنراتور ردیاب 5 مگاهرتز HDG2002B

فانکشن ژنراتور ردیاب ریگول DG1022Z

این دستگاه نیز مانند نمونه قبلی از دو کانال با بار 25 مگاهرتز ساخته شده است. نکته ای که این فانکشن ژنراتور را خاص می‌کند امکان برنامه ریزی آن است. در واقع شما می توانید چگونگی کارکرد این وسیله را از پیش تعیین کنید. محصول نام برده در مقایسه با نمونه های مشابه دارای پایداری بالاتری است. بنابراین ارزش خرید بیشتری دارد.
از دیگر امکانات خاص آن می‌ توانیم به وجود نرم افزار ویرایش کننده، تولید انواع فرکانس، امکان ساخت موج به صورت شخصی، و ایجاد بیش از 160 مدل شکل موج متفاوت اشاره کنیم. شما می توانید به راحتی این دستگاه را به کامپیوتر متصل کرده و یا با بهره گیری از یک کارت حافظه اطلاعات را نقطه ای به نقطه دیگر انتقال دهید. صفحه نمایش این دستگاه نیز بزرگ و رنگی است. به همین دلیل جزئیات ایجاد شده در آن کاملا واضح هستند.
شما می توانید با بهره گیری از این وسیله به راحتی هارمونیک را تولید کنید. این امکان درباره مدولاسیون و سوئیپ سیگنال نیز صدق می کند. البته سرعت نمونه برداری بی نظیر این وسیله را نیز نمی توان نادیده گرفت. چرا که در نوع خود بی رقیب است. در کل فانکشن ژنراتور ردیاب یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید

فانکشن ژنراتور ردیاب رومیزی GPS-2125 

این نوع فانکشن ژنراتور توسط کمپانی GPS طراحی و تولید شده است. بدیهی است که این مورد کارایی آزمایشگاهی دارد و با توجه به ابعاد بزرگش نمی تواند جا به جا شود. شما با خرید این وسیله علاوه بر دسترسی به امکانات جدید می توانید از برخی آپشن های قدیمی نیز استفاده کنید. وجود همزمان مدولاسیون آنالوگ و دیجیتال در این سازه نمونه بارزی از این ادعاست.
فانکشن ژنراتور ردیاب رومیزی GPS-2125 جزو محدود مواردی است که به همراه لوازم جانبی خود به فروش می رسد. در واقع شما با تهیه این وسیله علاوه بر یک‌ فانکشن ژنراتور کابل پی سی، کابل یو اس بی، کابل برق، نرم افزار و دفترچه راهنما را نیز دریافت می کنید. با کمی دقت به اقلام جانبی این سازه می توان به این نتیجه رسید که امکان انتقال داده ها به کامپیوتر و کارت حافظه نیز در آن وجود دارد. این وسیله قادر است شکل هایی از موج را بسازد که مد نظر شماست. 
علاوه بر آن امکان ذخیره 48 موج مختلف نیز در آن وجود دارد چرا که این دستگاه از حافظه داخلی معقولی بهره مند است.
خروجی های این فانکشن ژنراتور به صورت مستقل کار می کنند و این بدین معناست که فرکانس های داخلی هر دوی آنها امکان برنامه ریزی دارد. با توجه به دامنه اندازه گیری وسیع فانکشن ژنراتور جی پی اس (25 مگاهرتز) بعید می دانیم که عنصری از دید شما پنهان بماند.

فانکشن ژنراتور ردیاب Megatek مدل MFG-3102

مسئولیت ساخت سازه نام برده با کشور تایوان است. این مدل از انواع فانکشن ژنراتور ردیاب بیش از 100 مگاهرتز دامنه را در اختیار دارد. بنابراین طبیعی است که سازه برای نشان دادن این حجم از اطلاعات از یک نمایشگر 7 اینچی استفاده کرده باشد. شما می توانید در صورت نیاز چگونگی کارکرد آن را به طور کامل برنامه ریزی کنید. با توجه به اینکه پروسه نمونه برداری در این سازه با سرعت 250MS/s انجام می شود شما می توانید در زمان کوتاهی به حجم وسیعی از داده ها دسترسی پیدا کنید. همانند تمام دستگاه های ذکر شده، فانکشن ژنراتور ردیاب Megatec نیز می توان به پورت یو اس بی یا کامپیوتر وصل شود. از دیگر امکانات به کار رفته در این نمونه می توانیم به وجود 16 کانال متفاوت، تولید 6 شکل موج به طور همزمان و داشتن محدوده فرکانسی 1 میکرو هرتزی اشاره کنیم.

 

فانکشن ژنراتور ردیاب Megatek مدل MFG-3102

فانکشن ژنراتور ردیاب ویکتور

فانکشن ژنراتور ردیاب ویکتور آخرین سازه ای است که به بررسی آن می پردازیم. این کالا دو کانال خروجی را در خود جای داده است و عدد رزولوشن آن بر روی 14Bit تنظیم شده است. شما می توانید با بهره گیری از این وسیله فرکانس هایی را بررسی کنید که دامنه شان از 1 میکرو تا 40 مگاهرتز متفاوت است.
با وجود توضیحات ذکر شده درباره سازه های مشابه امکان اتصال به کارت حافظه و کامپیوتر در این وسیله امری بدیهی است. نمایشگر رنگی بزرگ هم که در بیشتر فانکشن ژنراتور های ردیاب وجود دارد. نیازی نیست که نگران خرابی احتمالی یا جگونگی تعمیر این مورد باشید چرا که کمپانی ویکتور تا یک سال این فانکشن را به طور رایگان تعمیر می کند.

بهترین فانکشن ژنراتور ردیاب را از کجا تهیه کنیم؟

مجموعه بزرگ تکترونیکس، می تواند انواع فانکشن ژنراتور های ردیاب را با مزایایی باور نکردنی به شما ارائه کند. این واحد تجاری سابقه درخشانی را مبنی بر خرید و فروش ابزارهای هوشمند با خود اختصاص داده است. بنابراین می تواند فانکشن ژنراتور ردیاب را در حالی به شما ارائه کند ‌که از لحاظ قیمت پایین ترین، و از لحاظ کیفیت بی نظیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس های درج شده مراجعه کنید.

سوالات متداول 

فانکشن ژنراتور چیست؟

دستگاهی است که می‌تواند موج را به شکل های مختلفی تولید کند.

کارایی اصلی فانکشن ژنراتور چیست؟

بهره گیری در مراکز تحقیق و توسعه، تست اقلام الکتریکی و ساخت و تعمیر آنها.

چرا استفاده از فانکشن ژنراتور مهم است؟

چرا که بدون وجود آن بسیاری از دستگاه های الکتریکی قادر به کار کردن نیستند.
 
۱۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید