سبد خرید شما خالی است!

هیتر تعمیر موبایل | بهترین هویه تعمیرات موبایل برای خرید

 ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
هیتر تعمیر موبایل | بهترین هویه تعمیرات موبایل برای خرید
هیتر تعمیر موبایل

هیتر تعمیر موبایل

شغل تعمیرات موبایل، از آن دسته کارهایی است که در دهه اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. در حال حاضر مهم ترین ابزارها برای استفاده در این شغل دستگاه های هیتر تعمیر موبایل و هویه تعمیرات موبایل هستند. داوطلبان این کار می توانند این دستگاه ها را هم به صورت جداگانه تهیه کنند و هم می توانند از دستگاه های هویه و هیتر همزمان استفاده نمایند. در این مقاله قصد داریم این ابزارهای هیتر و هویه تعمیرات موبایل را به طور کامل به شما معرفی کنیم. در انتهای این مبحث می توانید بهترین هویه و هیتر تعمیرات موبایل را انتخاب کنید. پس اگر قصد خرید دارید در این مقاله از تکترونیکس با ما همراه باشید.

معرفی هیتر تعمیر موبایل و کاربرد آن

هیتر تعمیر موبایل با استفاده از پمپ و المنت گرمایشی تولید باد گرم کرده و این باد را به بیرون هدایت می کند. این دستگاه قابلیت تنظیم دما دارد. همچنین با کمک نازل هایی که روی آن قرار می گیرد فشار و میزان خروج باد گرم قابل تغییر است. هیتر حرفه ای تعمیرات موبایل با ایجاد باد گرم به تعمیرکار کمک می‌‌ کند که IC ها را از روی برد جدا کند. از آنجایی که برخی آی سی ها مانند BGA و BGY حساس به دما هستند. هیتر با کمک تنظیم دما می تواند در جداسازی آی سی ها از صفحه کارساز باشد. قیمت هیتر تعمیرات موبایل با توجه به کارایی، کیفیت، قدرت و توان مصرف متفاوت است.

معرفی هویه تعمیر موبایل و کاربرد آن

دستگاه هویه یا لحیم کاری در صنایع بسیار زیادی کاربرد دارد و برای تعمیرکاران موبایل هم یکی از ضروری ترین سازه ها است. دستگاه لحیم کاری یک قلم دارای المنت گرمایشی است. نوک فلزی هویه برای تعمیرات موبایل گرم می شود و با کمک آن می توان سیم کشی آی سی و مدار را انجام داد. نوک هویه قابلیت تنظیم و تعویض دارد که این موضوع به تعمیرکار کمک می کند که بهترین سیم کشی را انجام دهد. خرید هویه تعمیرات موبایل از واجب ترین کارهایی است که در ابتدای شروع این حرفه باید انجام دهید. برای اینکه بتوانید عمل ریبال یا تعویض را به خوبی انجام دهید به بهترین هویه برای تعمیرات موبایل نیاز دارید.

هیتر و هویه چه تفاوتی دارند؟

هویه برای لحیم کاری و هیتر برای تولید باد گرم ساخته شده است. به کمک هویه می توان لحیم کاری انواع آی سی ها و سیم کشی ها را انجام داد. اما با پیشرفت این صنعت و پدید آمدن آی سی های حساس به گرما، نیاز به هیتر هم پیدا شد. هیتر تعمیر موبایل و هویه تعمیرات موبایل دو کارایی متفاوت دارند اما در یک دستگاه نیز جای می گیرند.  سازه هایی مثل دستگاه هیتر و هویه تعمیرات موبایل مدل gordak 952 از جمله دستگاه های ادغامی هیتر هویه هستند.

 

هیتر تعمیر موبایل

 

انواع هیتر و هویه چیست؟

این دستگاه ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند که در این بخش می خواهیم به معرفی آن ها بپردازیم. البته می توان گفت دستگاه های دیجیتال خواهان بیشتری در سطح بازار دارند. هیتر هویه های دیجیتال را به دلیل دقت دمایی بالاتر می توان بهترین نوع این سازه دانست. هویه و هیتر حرفه ای تعمیرات موبایل به دسته های زیر تقسیم می شود.
  • هیتر و هویه آنالوگ: کنترل دمای این دستگاه به صورت آنالوگ انجام می شود. 
  • هیتر و هویه دیجیتال: کنترل دمای این سازه دیجیتال است و از پر طرفدارترین دستگاه ها در بین تعمیرکاران می باشد.
  • هیتر و هویه رومیزی: این نوع سازه روی میز نصب می شود و برای این سبک استفاده طراحی شده است.
  • هیتر و هویه دستی: این دستگاه بسیار کوچک است و امکانات زیادی ندارد اما در برخی موارد می تواند کمک کننده باشد.

مزایای هیتر و هویه تعمیرات موبایل

این دستگاه ها از مزیت های بسیار زیادی برخوردار هستند که در اینجا بخش کوچکی از آن را معرفی خواهیم کرد. دقت داشته باشید که قبل از خرید هویه و هیتر تعمیرات موبایل، باید هدف خود را از تهیه آن مشخص کنید. پس از این می توانید مزیت ها را با توجه به هدف خود انتخاب کنید.
  • دستگاه های هیتر و هویه قابلیت تنظیم دمای لحیم و باد گرم را به صورت جداگانه دارا هستند
  • این دستگاه ها حالت استندبای ( آماده به کار) دارند
  • هیتر حرفه ای تعمیرات موبایل دقت و ظرافت بیشتری نسبت به انواع سشوار های هوای گرم دارد
  • هیتر و هویه تعمیرات موبایل در سایز های مختلف مناسب میز کار موجود هستند

نکات مهم قبل از خرید هویه و هیتر

قبل از تهیه این دستگاه لازم است به نکاتی که در ادامه توضیح داده ایم دقت کنید. این نکات به شما کمک می کند که بهترین دستگاه را انتخاب کنید و از کار کردن با آن لذت ببرید. عواملی که باید به آن دقت داشته باشید به شرح ذیل است.
  • قابلیت تنظیم دما از حدود ۹۰ درجه تا حدود ۳۱۵ درجه 
  • قدرت خروجی هیتر با توجه به نیاز شما را دارا باشد
  • وزن و سایز آن مناسب شما باشد
  • مصرف برق مطلوب و معقول
همچنین می توانید قبل از خرید، با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید. کارشناسان فروش فروش تکترونیکس آماده ارائه هرگونه مشاوره خرید به شما هستند. علاوه بر این شما می توانید این محصول را با گارانتی و شرایط ویژه از سایت تهیه نمایید.

 

هویه تعمیرات موبایل

سوالات متداول

هیتر حرفه ای تعمیرات موبایل با هویه برای تعمیرات موبایل چه تفاوتی دارد؟

هیتر با ایجاد باد گرم به جدا شدن آی سی ها کمک می کند ولی هویه وظیفه سیم کشی و اتصال آی سی ها را به عهده دارد.

قیمت هویه و قیمت هیتر تعمیرات موبایل چقدر است؟

قیمت این دستگاه ها کاملا به کاربرد، کیفیت، کارایی و دقت آن ها بستگی دارد و قیمت واحدی وجود ندارد. قبل از خرید هیتر تعمیرات موبایل باید هدف خود را از خرید مشخص کنید.

دستگاه هیتر و هویه تعمیرات موبایل چگونه کار می کند؟

این دستگاه شامل المنت هایی است که ابتدا گرما ایجاد می کنند. سپس در قسمت هیتر با کمک پمپ، باد گرم به بیرون هدایت می شود و در قسمت هویه هم گرمای المنت به سر قلم انتقال پیدا کرده و در سیم کشی کمک می کند.
 
۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید