سبد خرید شما خالی است!

بهترین مارک هویه

 
بهترین مارک هویه
بهترین مارک هویه

بهترین مارک هویه

قطعا وقتی که بهترین برند هویه را جستجو می کنید، در مورد دستگاه پرکاربردی  به نام هویه اطلاعات کافی دارید. هویه دستگاه بسیار پر کاربرد برای شمایی که با آن کار می کنید می باشد و پیش تر با کاربرد های این دستگاه آشنا هستید. هویه با حرارتی که تولید می کند موجب اتصال انواع فلزات به یکدیگر می شود. در ادامه ی مقاله قصد داریم تا شما را با انواع برند های هویه یا بهتر است بگوییم، بهترین مارک هویه آشنا کنیم. در قسمت پایین بهترین نام بهترین مارک های هویه را مشاهده می کنید.

  • برند سومو
  • برند گات ژاپن
  • برند پروسکیت
  • برند دایو
  • برند لیکوتا
  • برند امگا
  • برند رونیکس
  • برند کسری
  • برند پاور پلاس

مارک هویه سومو

سومو با نام somo، برند هویه ای است که محصولات گوناگونی در زمینه لوازم جانبی تولید می کند. البته این شرکت محصولات دیگری نیز تولید کرده است. نمونه های متنوعی از دستگاه هویه برقی در میان محصولات این شرکت وجود دارد. همانطور که میدانید، لحیم کاری با هویه یکی از روش هایی است که برای اتصال مدارهای الکتریکی و برقی مورد استفاده قرار می گیرد. این روش با استفاده از آهن لحیم کاری و استفاده از قلع یا لحیم صورت می گیرد. دستگاه های هویه برقی با ظرفیت های متفاوتی ساخته می شوند. البته در ساخت این دستگاه شکل نوک و بدنه بسیار حائز اهمیت است. به یاد داشته باشید که اگر به برق و الکترونیک علاقه دارید و می خواهید با مدارهای الکتریکی کار کنید، دستگاه هویه برقی یکی از ابزارهایی است که بار ها به کمکتان می آید.


مارک هویه دایو

 برای افرادی که با دستگاه هویه کار کرده اند کاملاً آشنا می باشد دایو (Daiyo) برندی بسیار برتر است. این مارک هویه محصولات متنوعی را در زمینه لوازم جانبی و لوازم جانبی به بازار عرضه نموده است. DS 260 یکی از انواع مدل های تولید شده توسط شرکت دایو می باشد. برای کارکرد بهتر این محصول بهتر است یک سیم قلع و روغن لحیم با آن نیز تهیه کنید.



برند هویه

مارک هویه لیکوتا

مارک هویه لیکوتا licota، در تولید انواع صنایع دستی و ابزار صنعتی فعالیت دارد. لیکوتا از سال 1983 در تایوان فعالیت دارد و علاوه بر ابزار دستی، لیکوتا در حال حاضر ابزارهای بادی و برقی نیز تولید می کند. کیفیت بسیار بالا محصولات و استفاده از مواد و آلیاژهای با کیفیت و مرغوب در تولید محصولات این شرکت، نام آن را در میان بهترین برندها در این زمینه بالا برده است. برند هویه لیکوتا لوازم جانبی را برای انواع صنعتگران و تکنسین ها تولید می کند که هر کدام نتایج منحصر به فردی را دارا می باشد. 


برند هویه امگا

مارک هویه امگا omega از اوایل اکتبر 1958 آغاز به طراحی و ساخت استابلایزرهای اداری خانگی نمود. این برند برای دسترسی به اهداف خود در زمینه کارآفرینی و تسخیر نمودن بازارهای جهانی با راه اندازی کارگاه تولید و تلاش در تولید محصولات مختلف و گوناگون با مواد اولیه با کیفیت در زمینه تولید سیم پیچ ، فیوز و فن به فعالیت خود ادامه داد. از جمله محصولات این برند می توان به استابلایزر، شارژر و انواع وسایل نقلیه اشاره کرد.


برند هویه رونیکس

مارک هویه رونیکس ronix اکنون متنوع ترین مارک ابزار در ایران و یکی از متنوع ترین مارک های دنیا در زمینه تولید ابزار های برقی است. به علت کیفیت و تنوع فراوان، جهت ارائه ابزارهای استاندارد و مقرون به صرفه و ارائه خدمات پس از فروش، نیازهای صنعتگران در سراسر جهان را پوشش داده و در آینده یکی از پنج مارک برتر جهان به حساب می آید.


مارک هویه کسرا

برند هویه کسرا kasra در سال 2002 در یکی از بزرگترین شهرهای صنعتی ایران تاسیس شد و در عرصه پا نهاد. استانداردهای تولید و کنترل کیفیت در گروه کسرا تا حد ممکن رعایت شده است و کلیه محصولات قبل از خروج از خط تولید تحت سخت ترین آزمایشات کنترل کیفیت قرار داده می شوند.

اخذ گواهینامه ISO 9001، اخذ استاندارد ملی صدور گواهینامه برای ایران، اخذ استاندارد CE اروپا و حضور پررنگ در بازارهای داخلی و خارجی گواهی برای این ادعا می باشد. در حال حاضر، گروه کسرا با تولید بیش از 90 طرح و مدل مختلف از معروف ترین و شناخته شده ترین تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی در ایران و خاورمیانه است.


برند هویه پاور پلاس

مارک هویه پاور پلاس یکی از شرکت های تابعه Pte Ltd و تولید کننده وتامین کننده تجهیزات سنگین است. این برند به خدمات طولانی خود مفتخر است. برد پاور پلاس در سال 1973 تاسیس شد و شروع به کار کرد. پاور پلاس یک رهبر جهانی در صنعت ماشین آلات سنگین است که با ارائه راهبرد های  با کیفیت و مقرون به صرفه، به ابزاری برای مصرف کنندگان در سراسر جهان تبدیل شده است.

PowerPlus طیف گسترده ای از محصولات و خدمات، از جمله تجهیزات و ماشین آلات سنگین و همچنین قطعات یدکی را ارائه می دهد. البته محبوب ترین محصولات این برند در ایران ابزار های برقی پاور پلاس است. این برند بر این باور است که کیفیت بالا، خدمات مناسب و قیمت های رقابتی دلیل اصلی مصرف زیاد این ابزار در جهان به حساب می آید.

 

مارک هویه

 


برند هویه گات

از لوازم خانگی گرفته تا تلفن های همراه، رایانه و وسایل حمل و نقل مانند اتومبیل، همه چیز اجزایی دارند که باید لحیم کاری شوند. فرایند لحیم کاری یکی از عوامل ضروری در ساخت دستگاه های الکترونیکی است. مارک هویه مارک گات got نام یکی از شرکتهای فعال در زمینه ابزار و تجهیزات لحیم کاری می باشد. این شرکت در سال 1965 تاسیس شد و طی 25 سال به 65 درصد از سهم بازار ژاپن دست پیدا کرد و بیش از پنجاه سال با طیف وسیعی از محصولات لحیم کاری با کیفیت بالا و سهولت در استفاده و کارایی به مشتریان خود خدمت رسانده است. برند گات پیشرو در تجهیزات لحیم کاری است که با نوآوری و خلاقیت همراه با کیفیت بالا و بهره وری انرژی، نام خود را به عنوان یک برند قابل اعتماد در ذهن مصرف کننده ثبت کرده است.


مارک هویه پروسکیت

نام تجاری پروسکیت (proskit) برای اولین بار در سال 2006 در زمینه های الکترونیکی، رایانه ای، شبکه ای، ارتباطات از راه دور و آموزش پایه گذاری شد. این شرکت در حال حاضر با بیش از چهار هزار محصول کار می کند و بیش از 20 سال است که به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در این عرصه فعالیت دارد. این برند هویه محصولات خود را با گواهینامه ISO9001 تولید می کند و کیفیت بالایی را در بازار به مشتریان خود ارائه می دهد.


ممنون که تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید، مقاله ی فوق با عنوان بهترین مارک هویه و بهترین برند های فعال در این زمینه برای شما تهیه شد، امیدواریم همواره شما را در انتخاب بهترین ها یاری دهیم.

هویه دستی

هویه رومیزی


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.